רוברט ניסנזון – ז”ל – מסביב לעולם ב- 46 מנגינות YOUNG MAESTRO

רוברט ניסנזון – ז”ל – מסביב לעולם ב- 46 מנגינות YOUNG MAESTRO 

רוברט ניסנזון ז"ל היה אמן, פסנתרן, מלחין ומורה ייחודי, לימד פסנתר במשך יותר מ – 30 שנה תלמידים בני גילאים שונים מכל רחבי העולם , רוברט הגיע למסקנה שצעדיו הראשונים של התלמיד הם המכריעים אם יבחר להמשיך לנגן בהמשך חייו או יבחר להפסיק. הוא הבחין שיצירות שהלהיבו את תלמידיו גרמו להם להתרגשות ושמחה ויצרו אצלם ציפייה ורצון להתקדם.

רוברט שהיה מלחין מחונן יצר לקראת סוף חייו ספר מודרני בעברית ובאנגלית, אטרקטיבי עבור תלמידים ובעל ערך יוצא דופן בספרות בפסנתר לילדים. ספרו "מסביב לעולם ב – 46 מנגינות" משלב יצירות קלאסיות נצחיות עם שירי עם, פולקלור ובלוז. רוב יצירות הספר הינם מקוריות של רוברט.

היצירות שעובדו לנגינה פשוטה, קלות להפליא ללימוד ותלמידים צעירים יכולים להתמודד עימם לאחר מספר קצר מאוד של שיעורים. הספר מעוטר בפתגמי חכמה והומור, צבעוני ומשעשע ומאוייר בציורים יפים ומצחיקים המשלבים ידע על ארצות ואישים חשובים בהסטוריה.

הספר יצא בשנת 2010 וכבר זוכה להתלהבות עצומה בקרב מורים וקונצרבטוריוניום בארץ, יש שרואים בספר זה מהפכני שכן הוא חדשני, מאיר פנים ומעורר התלהבות אצל התלמידים ושומעיהם. אל הספרון מצורף דיסק הדגמה נהדר עם נגינתו של רוברט ניסנזון ז"ל.
צפו ברוברט ניסנזון ז"ל מסביר על הספר :
https://www.youtube.com/watch?v=JDHpXXZaJI0

כתיבת תגובה