נדב ענבר - מורה לפיתוח קול ברחובות

אם אתם מחפשים מורה לפיתוח קול ברחובות הגעתם למקום הנכון. קוראים לי נדב ענבר ואני מלמד פיתוח קול ופסנתר כבר למעלה מ-15 שנה. עם ניסיון עשיר בלימוד ילדים ומבוגרים. באפשרותכם לבחור במגוון מסלולי לימוד המתאימים לתלמידים שונים על פי הסגנון המוזיקלי בו תרצו להתמחות.

מה כדאי לדעת על נדב ענבר - מורה לפיתוח קול ברחובות

אני בעל תואר ראשון במוזיקה וניסיון עשיר מאוד כמורה. לימדתי במסגרות רבות כולל בתי ספר וגם מתנסים . עד לפני שנתיים לימדתי בבית ספר מוכר מאוד בראשון לציון ללימוד מוזיקה עכשווית. בנוסף להיותי מורה לפיתוח קול בעיר רחובות, אני זמר פעיל שמופיע בעיקר בחו"ל בדגש על ארצות הברית במסגרת אנסמבל זמרים שאני חלק ממנו.

צרו עימי קשר

על מה אני עובד איתכם בשיעורים כמורה לפיתוח קול ברחובות?

בשיעורי פיתוח קול אנחנו עובדים על כל מה שקשור בשירה נכונה והופעה בימתית מרשימה. אנחנו משפרים את כל הנתונים שקשורים בשיפור היכולות הקיימות, וכו כן מתאמנים על נושאים שדורשים שיפור או אלמנטים בשירה שיש בהם קושי מהותי.

כחלק מהעבודה השוטפת שלי כמורה לפיתוח קול ברחובות אני מלמד: 

טכניקה קולית – הפעולות הפיזיות שעלינו לעשות על מנת לשפר את שירתינו. 

תרגילי פיתוח קול – נלמד לבצע תרגלי קול שונים על מנת לפתח בקולינו ובשרירים שאחראים על הפקת הקול ומאפשרים לשיר באופן מלא ומקצועי.

אינטרפטציה וסגנון אישי – נעבוד על ההבעה המוזיקלית שלכם ופרשנות אומנותית שלכם לשירים שאתם שרים. 

היכרות מעמיקה עם האנטומיה של מיתרי הקול ותהליך הנשימה. 

היכן נדב ענבר המורה לפיתוח קול ברחובות מקיים את השיעורים?

שיעורי פיתוח הקול מתקיימים בסטודיו הביתי שלי בעיר רחובות, שנמצא בצפון רחובות ליד מכון ויצמן. מוזמנים ליצור עימי קשר ולקבוע שיעור ראשון בפיתוח קול. 

אשמח לשמוע מכם!

נדב ענבר – מורה לפיתוח קול ברחובות.