שיעורי פיתוח קול עם נדב ענבר

שיעורי פיתוח הקול מתבצעים באווירה נינוחה ורגועה, הלימודים ממוקדים לסגנונו האישי של התלמיד וניתנת הדרכה אישית והכוונה מקצועית. בשיעור נלמד להשתמש בקולנו וננצל את מירב יכולותיו להפיק שירה גמישה וחסרת מאמץ, לנצל את כל המנעד הקולי ללא הצטרדות או עייפות, תוכלו להרגיש שאתם מצליחים באמת “לשיר מהלב” ולבטא את הכישרון שלכם.

צרו עימי קשר

תוכנית הלימודים של שיעורי פיתוח הקול עם נדב ענבר

שיעורי פיתוח הקול אפקטיביים ביותר כהכנה לכל סוג אודישן ומתאימים לכל סגנון מוזיקלי באשר הוא. השיעור מתבצע באווירה כיפית ושמחה ומעצים בצורה משמעותית את המודעות של התלמיד, מעניק לו הופעה מרשימה וכלים להתמודדות עם פחד במה.

להלן קישורים חשובים למידע אודות השיעורים עם נדב ענבר : 

התהליך וההתקדמות בשיעורי פיתוח הקול

בתחילת התהליך נגדיר את מהלך השיעורים ואת הציפיות שלכם ושלי מהשיעורים המשותפים, נגדיר את הייעדים ואת הרצונות המשותפים לתהליך. נבחר סגנון מוזיקלי ונגדיר את העבודה הקולית בסגנון. בחירות אלו יעזרו לנו במהלך הדרך וגם יסייעו לקבוע נקודות ציון בהקדמות הקולית במהלך השיעורים.
עמידה על במה, יציבה נכונה ופרפורמנס

חלק בלתי נפרד מהופעתו של זמר הינה היציבה על הבמה. בשיעורים נעסוק בין השאר ביציבה נכונה של הגוף בזמן השירה והשפעת מנחי הגוף השונים על תמיכת השירה. נלמד תרגילים משפרי יציבה. נלמד כיצד לבצע שיר עם עמידה בימתית מרשימה ( נלמד מה כן לעשות ומה פחות ממומלץ לעשות בזמן העמידה על הבמה) נפתח מודעות למנחי הגוף ונלמד להשתמש בצורה נכונה במיקרופון ואופציות האחיזה הנכונה בו על במה.

פידבקים והערות כנקודות לשיפור ההופעה וגדילה כאמן

פידבקים הם כלי חשוב ביותר למודעותו והתפתחותו של כל אמן, ניתן לראות בבירור כיצד דווקא בתוכניות ריאליטי הפידבקים שהמתמודדים מקבלים משפרים את הופעתם בצורה משמעותית. שיעור פיתוח הקול מועבר בצורה נעימה וההערות הן בונות וחיוביות תוך מתן דגש על חיזוק המודעות והביטחון העצמי