מורה לאורגן ברחובות - נדב ענבר

שיעורי אורגן ברחובות  מתאימים כמעט לכל גיל, מי שרוצה ללמוד כדי להתמקצע וגם למי שמעוניין ללמוד כתחביב. נדב ענבר מורה לאורגן ברחובות פיתח שיטה מיוחדת ללימוד אורגן בצורה פשוטה ונוחה תוך שימת דגש על סגנונו האישי של כל תלמיד.

נדב בעל ניסיון רב בלימוד אורגן וקלידים ובוגר האקדמיה למוזיקה בירושלים מלמד ברחובות באוירה רגועה ונעימה.

תוכנית הלימוד בשיעורי אורגן

לכל תלמיד קצת התקדמות שונה, על כן אני מקפיד להתאים את שיעורי האורגן לאופי התלמיד, חשוב לשים לב לא להגיע למורה לאורגן ברחובות שהינו חסר ניסיון. ללמד באורגן מצריך ידע, הקשבה וניסיון רב על מנת ליצור טכניקה נכונה ובריאה לתלמיד.

בשיעורים נלמד טכניקה נכונה לנגינה, סולמות, אקורדים וכמובן  תווים תוך שימוש במערכות האלקטרוניות של האורגן. כל תלמיד מגיע מנוקדת פתיחה שןנה על כן השיעורים מחולקים לרמות שונות בהתאם לקצב התלמיד. לא משנה אם מעולם לא למדת לנגן או אם למדת מעט תמיד אפשר ללמוד לנגן ואפילו ליהנות מהדרך.

שיעור עם מורה לאורגן ברחובות - כיצד מתחילים?

  • הכרות ראשונית עם המקלדת, מנח ידיים נכון ויציב על גבי המקלדת.
  • לימוד משקלים ןמקצבים שונים, ספירת פעמות ופיתוח תחושה ריתמית
  • קריאת תווים וסימני התיק
  • לימוד אקורדים בסיסים ומורכבים 

מורה לאורגן ברחובות לפי הרמה שלך

אז, בעבר ניסית ללמוד לבד לנגן או שלקחת כמה שיעורים כשהיית ילד ואתה יודע ומכיר קצת את מקלדת האורגן, אם ברצונך להתקדם ולהרחיב את הידע נוכל להמשיך מאיפה שהפסקת. בשיעור הראשון אנסה להבין מה רמת הידע שלך ומה הם החלקים החסרים על מנת להעניק לך תמונה מלאה יותר ונכונה יותר לגבי נגינה באורגן וקלידים. 

יחד נבסס את הידע הראשוני ונטמיע אותו היטב בזיכרון האצבעות. מעבר לידע הטכני אני מאמין שיש לשלב גם יצירות שהתלמיד אוהב ומעוניין ללמוד על מנת לפתח את הסקרנות וההנאה מהנגינה.

שיעורי אורגן למתקדמים

כמורה לאורגן ברחובות ישנם מקרים שמגיעים אליי תלמידים אשר למדו מספר שנים והידע שלהם רב, כלומר יודעים לקרוא תווים היטב בשני המפתחות (מפתח סול ומפתח פה) בשמיעה שלהם מפותחת יותר וכן חוש הקצב הטבעי שלהם מוטמע היטב. במקרים מסוג אלו אנו נחפש לפתח את יכולת האלתור והטכניקה של התלמיד, נלמד יצירות מורכבות יותר ונחזק את הנגינה הנכונה על ידי שימוש נכון במפרק היד. 

כמו כן הבנה בתאוריה מוזיקלית עשויה לסייע בפיתוח השמיעה והנגינה של התלמיד, רבים מתלמידי מעוניינים אף ללמוד ללוות זמרים, זוהי אומנות שלמה שיש להבין את אופן יצירת הליווי וניתוח נכון של מה שאנו שומעים בשיר, מבחינה קיצבית והן מבחינה מלודית

אתם מוזמנים להשאיר פניה, לקבוע שיעור ניסיון ולהירשם למסלול מקצועי עם מורה לאורגן ברחובות, שייקח אתכם מהשלב ההתחלתי ביותר ועוד לנגינה מדהימה.

צרו עימי קשר