נדב ענבר - מורה לאורגנית ברחובות

שיעורי אורגנית ברחובות החל מגיל צעיר ועד מבוגרים מעניקים תחושת למידה חוויתית המתפתחת את החשיבה ואת הקוארדינציה שלנו. בשיעורי האורגנית אני מקפיד ללמד בשיטה ייחודית המותאמת לכל תלמיד לפי יכולתו והתקדמותו האישית. קשת הגילאים בלימוד אורגנית הינה רחבה ובאופן ברור כולם בסוף מצליחים לנגן היטב, תוך התמדה ולמידה נכונה כל אחד יכול!

שיעורים עם מורה לאורגנית ברחובות, מאיפה מתחילים?

לרבים לימוד אורגנית ומקלדת עלול להיראות כדבר מורכב וקשה, אך למעשה הלמידה לנגן דומה במידת מה ללמידת שפה חדשה, בהתחלה לומדים את האותיות או במקרה זה את התווים לאחר מכן מוסיפים הברות שהם מרווחים ולאט לאט מוסיפים קצב, אקורדים והופ מתחילים לנגן, עםנדב ענבר – מורה לאורגנית ברחובות הלמידה מהנה ופשוטה יותר.

נכון ללמוד לנגן זה לא דבר שקורה ביום אחד אך בעזרת התמדה ולמידה נכונה ניתן להגיע להישגים מרשימים בזמן קצר יחסית.

תכנית הלימוד בשיעורי אורגנית

בשיעורי האורגנית נלמד ונכיר ראשית את המקלדת, מנח נכון של הידיים על המקלדת ויציבה נכונה בנגינה. נלמד על המשקלים השונים במוזיקה, ספירה ותחושת פעמה ברורה. כמובן שנלמד קריאת תווים ואקורדים בסיסים בהתחלה ולאחן מכן אקורדים מורכבים יותר.

מורה לאורגנית ברחובות, לבחור נכון!

 החלטת ללמוד לנגן באורגנית, אורגנית, פסנתר ואורגן או כל כלי מקלדת אחר הם למעשה אותה משפחה, צורת המקלדת זהה בין כולם ועיקר השוני הינו בצליל (הסאונד) המופק מכל כלי. לכן לא משנה מה החלטת ללמוד מבינהם חשוב שתלמד אצל מורה לאורגנית ברחובות בעל ידע וניסיון. בשיעורים אנימתמקד ביכולתה תלמיד ומתאים לכל תלמיד את היצירות המתאימות לו. אני מאמין שצריך להינות מתהליך הלמידה ועל כן מעודד את תלמידי גם לבחור שירים שהיו רוצים ללמוד לנגן בנוסף ליצירות אותם אנו לומדים בשיעור. בשיעורים נלמד תווים,סולמות, מפתחות שונים במוזיקה, אקורדים בסיסים ומורכבים, מקצב ועוד. 

על מה אני כמורה לאורגנית ברחובות עובד בשיעורים.

• טכניקות אלתור בסגנונות מוזיקליים שונים.
• פתיחת השער להבנה טכנית, נגינה מהירה או איטית, ושימוש נכון במפרק כף היד.
• בניית עיבוד ממקרא אקורדים ושימוש בתבניות לאלתור ליווי על המקום.
• הבנת התאוריה המוזיקלית ופיתוח השמיעה המוזיקלית.
• קריאת סימני אקורדים, פירושם לתווים ומבני אקורדים מורכבים.
• שימוש בפונקציית בניית ליווי מוזיקלי ופלייבקים.

אני מזמין אתכם להשאיר פניה וקבוע שיעור ראשון עם מורה לאורגנית ברחובות, ברמה מקצועית גבוה שיקח אתכם מרמת הבסיס לנגינה קולחת ואומנותית.

צרו עימי קשר