נדב ענבר

זמר, יוצר, מורה לפיתוח קול ופסנתר

את לימודי המוזיקה התחלתי בגיל 14 כפסנתרן וכמו כן, לקחתי חלק בלהקות נוער שונות באזור צפון הארץ שם התגוררתי. הופעתי בהרכבים שונים ופסטיבלים מגוונים במהלך לימודי כנער בארץ ובחו"ל. במהלך לימודי התיכוניים למדתי במגמת מוזיקה וכמו כן ביצעתי רסיטל בגרות. בהמשך לקראת סיום שירותי הצבאי פעלתי כמנהל מוזיקלי של הרכבים מוזיקליים שונים ובמקביל למדתי פיתוח קול בקונסרבטוריון כרמיאל.

לאחר סיום שירותי הצבאי התקבלתי ללימודים באקדמיה הגבוהה למוזיקה בירושלים שם למדתי זמרה עם טובי המורים בארץ. בכל שנות לימודי באקדמיה זכיתי במלגת קרן אמריקה ישראל למוזיקאים ומיד עם סיום לימודי באקדמיה התקבלתי לתוכנית האופרה סטודיו של האופרה הישראלית עבור זמרי אופרה צעירים. בנוסף, בתקופה זו התחלתי להשתתף בסנדת האופרה הבינלאומית השנתית שמתקיימת בישראל וכמו כן זכיתי בקרן המלגות של הסדנה.

כחלק מפעילותי השוטפת בתחום המוזיקה הופעתי רבות במוזיאון ישראל, צוותא והיכל התרבות במופעים שונים. שרתי כסולן עם תזמורות רבות בארץ, בינהן: התזמורת הקאמרית הישראלית, תזמורת ראשות השידור, התזמורת הסימפונית הישראלית ראשל"צ, סמפונייטה רעננה, הסמפונייטה הישראלית באר-שבע ועוד.

כיום אני מבצע ויוצר מוזיקה מגוונת ממוזיקת עולם, חזנות, מוזיקה אתנית, ג'אז, לאדינו ועד אופרה. כחלק מפעילותי בתחומים אלו יצרתי תוכנית מופעים מקורית ומגוונת איתה אני מופיע ברחבי הארץ. בנוסף אני מתפקד כמנהל מוזיקלי של הרכבים ומקהלות, משתתף בפסטיבלים וקונצרטים מגוונים ברחבי הארץ ופעיל כזמר טנור בתחום האופרה בארץ.

מזה 10 שנים אני מלמד פיתוח קול, הלחנת שירים ונגינה על פסנתר. במהלך שנים אלו פיתחתי גישה ייחודית ללימוד מתוך הנאה אשר הניבה תוצאות יוצאות דופן אצל תלמידי. מתוך גישה זו התפתחה גם שיטת "גילוי הקול" בה אני משתמש בשיעורי פיתוח הקול שאני מעביר. השיעורים מתקיימים בסטודיו בביתי שברחובות ומתאימים לכל מי שחפץ לשיר ולהתפתח מקצועית או אישית, לבטא את הקול הפנימי שלו ולממש את כשרונו המוזיקלי.

צרו עימי קשר